«Менеджмент і маркетинг у фізичній культурі і спорті»

Вийшов друком навчальний посібник «Менеджмент і маркетинг у фізичній культурі і спорті». Автори – кандидат наук з державного управління, доцент кафедри економіки та менеджменту нашого Університету Світлана Володимирівна Криштанович і кандидат економічних наук, доцент цієї ж кафедри Володимир Зеновійович Холявка.

Криштанович С.
Менеджмент і маркетинг у фізичній культурі і спорті : навч. посіб. / Світлана Криштанович, Володимир Холявка. – Львів : ЛДУФК, 2018. – 176 с.

ISBN 978-617-7336-44-9

У навчальному посібнику розкрито найважливіші основи сучасного менеджменту і маркетингу у фізичній культурі та спорті, знання яких необхідне для підготовки фахівців фізичної культури і спорту. Окрім теоретичного матеріалу, подано питання для самоконтролю, семінарських занять, тести для самоконтролю та глосарій, які допоможуть закріпити матеріал.

Для студентів закладів вищої освіти, аспірантів і викладачів, менеджерів фізичної культури й спорту та підприємців.

 

Назад

НАВІГАЦІЯ ПО САЙТУ