Навчально-методичні посібники

Чикайло Ю.

Екологія : навч.-метод. посіб. для студ. напр. підгот. 014.11 «Середня осв. (фіз. культ.)» та 017 «Фіз. культ. і спорт» ден. та заочн. форм навч. / Юлія Чикайло, Володимир Худоба. – 2-ге вид., доп. – Львів : ЛДУФК, 2018. – 80 с.

ISBN 978-617-7336-28-9

У навчально-методичному посібнику визначено зміст, мету і завдання навчальної дисципліни, подано структуру навчальної програми курсу, лекційні та семінарські заняття, практичну роботу та алгоритм її виконання, а також мету, зміст тем та методи контролю виконання самостійної роботи.

Для студентів напрямів підготовки 014.11 «Середня освіта (фізична культура)» та 017 «Фізична культура і спорт».

 

Худоба В.

Екологія : навч.-метод. посіб. / Володимир Худоба, Юлія Чикайло. – Львів : ЛДУФК, 2016. – 92 с.

ISBN 978-966-2328-95-0

У навчально-методичному посібнику визначено зміст, мету і завдання навчальної дисципліни, подано структуру навчальної програми курсу, лекційні та семінарські заняття, практичну роботу та алгоритм її виконання, а також мету, зміст тем та методи контролю виконання самостійної роботи.

Для студентів факультету туризму напряму підготовки 6.140103 «туризм» денної та заочної форм навчання.

 

Синиця А. С.

Філософія : навч.-метод. посіб. / Андрій Синиця. – Л. : ЛДУФК, 2014. – 180 с.

ISBN 978-966-2328-69-1

У навчально-методичному посібнику в модульній формі викладено курс філософії. Увагу зосереджено на специфіці предмета філософії і її історії (змістовий модуль 1) та основних теоретичних і прикладних питаннях філософії (змістовий модуль 2). Особливу увагу звернено на філософські аспекти фізичної культури.

Матеріал курсу представлено у дванадцяти лекціях, до кожної з яких запропоновано рекомендовану літературу, теми та зміст семінарських і практичних занять, завдання для самостійної роботи, тестові завдання, теми індивідуальних навчально-дослідних завдань. Додатки містять уривки із творів класиків світової і української філософської думки, які рекомендовано розглянути на практичних заняттях.

Для студентів вищих навчальних закладів фізкультурно-спортивного профілю.

 

Рибак Л. І.

Удосконалення інформаційної взаємодії в ралійних екіпажах на етапі спеціалізованої базової підготовки : навч.-метод. посіб. для тренерів, спортсменів і фахівців з автомобільного спорту / Л. І. Рибак, О. Ю. Рибак. – Л. : ЛДУФК, 2013. – 130 с.

ISBN 978-966-2328-53-0

У навчально-методичному посібнику подано методичні рекомендації стосовно укладання, записування й використання спеціальних швидкісних стенограм для інформаційної взаємодії в ралійних екіпажах.

Для тренерів, спортсменів і фахівців з автомобільного спорту.

 

Дух Т. І.

Організація та методика взаємонавчання студентів у фізичному вихованні : навч.-метод. посіб. / Дух Т. І., Боднар І. Р., Лемешко В. Й. – Л. : ЛДУФК, 2012. – 168 с.

ISBN 978-966-2328-44-8

У навчально-методичному посібнику обґрунтовано важливість застосування взаємонавчання студентів вищих навчальних закладів у процесі занять з фізичного виховання, викладено вимоги до підготовленості студентів із теоретико-методичного і практичного розділів програми з фізичного виховання, методики самоконтролю та взаємооцінки рівня фізичної підготовленості, фізичного розвитку та стану здоров’я, методики психодіагностики, подано орієнтовні комплекси вправ різної спрямованості та програми фізичної підготовки.

Для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, слухачів курсів підвищення кваліфікації та усіх небайдужих до свого здоров’я.

 

Ступницька С.А.

Фізична реабілітація дітей першого року життя з вродженою м’язовою кривошиєю : навч.-метод. посіб. / Ступницька С. А., Рябуха О. І. – Л. : ЛДУФК, 2011. – 122 c.

ISBN 978-966-2328-19-6

У посібнику висвітлюються актуальні питання фізичної реабілітації дітей першого року життя, які хворіють на вроджену м’язову кривошию, а також представлені сучасні погляди на етіопатогенез і клінічні прояви цього захворювання.

Запропонована базова програма фізичної реабілітації, яка містить загальні підходи до проведення реабілітаційних заходів, визначає реабілітаційні завдання, розкриває організаційні особливості їх проведення, наводить методичні вказівки щодо їх практичної реалізації. Складовими програми є запропоновані критерії оцінювання ефективності реабілітаційних заходів та здійснення фізичної реабілітації з урахуванням вікових періодів розвитку дитини першого року життя.

Рекомендується фахівцям фізичної реабілітації, лікарям-педіатрам, ортопедам, неврологам, студентам вищих навчальних закладів, які спеціалізуються з фізичної реабілітації, батькам дітей з кривошиєю.

 

НАВІГАЦІЯ ПО САЙТУ