Фахівець з Польщі Беата Броварчик прочитала для студентів та викладачів ЛДУФК лекцію про впровадження штучного інтелекту в закладах індустрії гостинності

У Львівському державному університеті фізичної культури імені Івана Боберського в понеділок, 14-го жовтня поточного року, в межах міжнародної академічної мобільності, проведено зустріч–лекцію викладачем Соціально-економічного університету в Гданську (Республіка Польща) Беатою Броварчик, яка одночасно є фінансовим експертом та експертом з фінансового аналізу в рамках програми Європейських фондів для сучасної економіки (FENG 2021-2027) у Національному центрі досліджень і розвитку у Варшаві (NCBiR).

Тема звітної зустрічілекції – «Впровадження штучного інтелекту в закладах індустрії гостинності на прикладі Республіки Польщі».

Беата Броварчик, насамперед, ознайомила учасників заходу із теоретичними основами поняття «штучного інтелекту». Було представлені цікаві нові дослідження щодо того, які сучасні інструменти штучного інтелекту сьогодні є популярними серед населення у Польщі, відповідно 80,2% – користуються ChatGPT, 36,5% – GitHub Copilot. На прикладі готелів Республіки Польщі, автор представила ті заклади індустрії гостинності, які були розроблені за допомогою штучного інтелекту.

Надзвичайно цікаво пані Беата розповіла учасникам зустрічі про сучасні чат-боти, які призначені для обслуговування гостей у закладах готельно-ресторанного бізнесу та, які широко вже використовуються у Польщі.

Лектор зосередила свою увагу на сучасних розумних технологіях, які широко використовуються у готелях та ресторанах Республіки Польщі та керують системами освітлення, кондиціонування повітря та енергією. Пані Беата наголосила на актуальності застосування штучного інтелекту в сфері маркетингу, прогнозування та аналітиці щодо діяльності закладів індустрії гостинності.

Також автором було зазначено про безпеку та управління ризиками, адже штучний інтелект має великий потенціал для оптимізації процесу управління безпекою та ризиками. ШI може підтримувати системи моніторингу, аналізуючи зображення з камер і виявляючи підозрілу поведінку. Таким чином, такі дії підвищують безпеку гостей і персоналу, маючи можливість швидко реагувати на потенційні загрози.

На кінець нашої зустрічі, пані Беата поділилася даними Global Market Estimates, які свідчать, що використання штучного інтелекту у світовій готельній індустрії зростатиме щорічно на 10% у найближчі роки.

Цікавим завершенням нашої зустрічі було проведення миттєвого онлайн-опитування щодо того, як учасники відносяться до впровадження штучного інтелекту у діяльність закладів готельно-ресторанного бізнесу. Результати опитування показали позитивне сприйняття застосування ШІ у послугах гостинності, 80% вважають, що штучний інтелект здатен підвищити ефективність обслуговування гостей у закладах індустрії гостинності. Думки учасників розділилися щодо здатності українських закладів гостинності інвестувати у технології ШІ, які очевидно спричинені складними умовами функціонування вітчизняного бізнесу в умовах війни.

Щиро дякуємо, пані Беаті Броварчик за цікаву, актуальну лекцію для студентів та викладачів нашого закладу вищої освіти.

Прокрутити вгору