У п’ятницю, 25-го жовтня поточного року, відбулась друга робоча онлайн-зустріч партнерів міжнародного проєкту «Навчання через рух! Інноваційні та міждисциплінарні методи навчання в дошкільній та початковій освіті» Фундації розвитку системи освіти – Національної агенції Програми Еразмус+ (Coperation partnerships in higher education).
Учасниками цієї робочої зустрічі є організації-партнери проєкту із закладів вищої освіти Польщі, Італії, Греції та Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберського, які упродовж 2024–2027 років будуть реалізовувати заплановані заходи.
Від нашого Університету учасниками зустрічі були науково-педагогічні працівники кафедри теорії та методики фізичної культури (завідувач – професор Іванна Боднар) – доктори наук Євгеній Приступа, Наталія Сороколіт і Андрій Мандюк; кафедри спортивних та рекреаційних ігор (завідувач – доцент Валерій Мельник) – доктор наук Вікторія Пасічник; та працівниця відділу міжнародних зв’язків – Мар’яна Бабич.
Порядок денний цієї зустрічі передбачав обговорення важливих питань, а саме:
▶ організація та проведення третьої онлайн-зустрічі;
▶ першої очної зустрічі у Вроцлаві з 2-го до 6-го грудня 2024 року;
▶ підписання угод про партнерство;
▶ створення вебсайту;
▶ створення інформації для соціальних мереж з метою популяризації проєкту.
Окрім цього, представники керівної організації проєкту –
Університет фізичного виховання імені польських оліміпійців у Вроцлаві повідомили усіх партнерів
про організацію та проведення очних міжнародних навчальних зустрічей у 2025 році:
▶ у березні відбудуться навчальні тренінги в Познані;
▶ у квітні – у Варшаві;
▶ у травні – у Салоніках;
▶ у червні – в Римі.
Під час кожної зустрічі представники організацій-партнерів проєкту будуть опановувати інноваційні методики, які можна використовувати у фізичному вихованні дітей дошкільного віку та початкової школи.
Опанувавши новітні методики, усі партнери-учасники проєкту мають запроваджувати ці методики у власних університетах зі студентами.
Тож бажаємо нашим учасникам проєкту плідної праці та якісного засвоєння міжнародного досвіду й освітнього інноваційного контенту.