Моделі та практики видавничої діяльності в Європейському Союзі

4 грудня відбулася зустріч для керівників видавничої галузі «Моделі та практики видавничої діяльності в Європейському Союзі – досвід Польщі», у якій взяла участь керівник редакційно-видавничого відділу нашого Університету Оксана Борис. Цю зустріч онлайн організувала Польська книжкова палата й ініціатива SUPRR «Підтримка стійкості та відновлення українського видавництва».

У межах зустрічі українські й польські видавці – близько 100 учасників – обговорили зміни, котрі варто очікувати українському видавничому сектору під час вступу в ЄС, а саме:

  • Моделі і практики видавничої діяльності в Європі: куди ми в Польщі прямуємо далі?
  • На шляху до членства в Європейському Союзі і процес змін після вступу – правові питання, конкурентне право, податкові питання, практика економічних відносин.
  • Сила співпраці: чи можуть видавці співпрацювати на книжковому ринку?
  • Популяризація читання: державні ініціативи й ініціативи громадських організацій.
  • Авторське право, ліцензії, контрактна практика.
  • Роль медіа у книжковому секторі і розуміння книжкового ринку.

Під головуванням Анджея Хшановского, видавця, члена Ради Польської книжкової палати та члена ініціативи SUPRR, з українськими видавцями також працювали:

  • д-р Франсіс Пінтер, голова ініціативи SUPRR («Підтримка стійкості та відновлення українських видавців»);
  • Олександра Коваль, директорка Українського інституту книги;
  • Олександр Афонін, Президент Української асоціації видавців і книгорозповсюджувачів;
  • Соня Драга, президентка Польської книжкової палати;
  • Ґжеґож Богута, власник видавництва «Неочевидне»;
  • Марія Дескур, президентка Фундації загального читання;
  • Магдалена Дембовска, директорка видавництва «Карактер»;
  • Пьотр Доброленцкі, аналітик книжкового ринку, журналіст.
Прокрутити вгору