«Основи індустрії гостинності» – навчальний кейс в одній із легендарних пам’яток архітектури міста Лева, а саме Львівському Будинку вчених, під керівництвом завідувачки кафедри готельно-ресторанного бізнесу Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберського, докторки ветеринарних наук, професорки Марії Паски та директорки ресторації шляхетної кухні Fellner & Helmer Інни Яцейко.
У вівторок, 21-го листопада 2023 року, студенти першого курсу спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» набули практичних навичок із освітньої компоненти «Основи індустрії гостинності» у будівлі львівського Будинку вчених, який побудований фірмою «Фельнер та Гельмер» у 1897/1898 роках за проєктом віденських архітекторів Фердинанда Фельнера та Германа Гельмера.
Навчальний кейс розпочався із вивчення історичних фактів та творчого тандему архітекторів Фердинанда Фельнера та Германа Гельмера, які працювали також над готелем «Жорж» у Львові, оперним театром в Одесі, міським театром у Чернівцях. Проєкт з будівництва був здійснений на замовлення клубу власників кінних заводів. Імпозантний вигляд фасадів будинку витриманий у стилі необароко. З 1918 до 1939 року тут розміщувалося Народне (аристократичне, графське, дворянське) казино (збори). А з 1948 року тут розміщується Львівський Будинок вчених.
Також заслуговує особливої уваги оновлений ресторан австрійської кухні, скромно названий на честь бюро архітекторів Fellner & Helmer, про що розповіла директор Інна Яцейко.
Студенти познайомились з особливостями діяльності підприємства в час війни. Важливо, що в процесі заняття здобувачі освіти набули компетентностей, необхідних для професійної діяльності – розуміння та вирішення проблем організаційного та технічного характеру, розуміння основ концепції в організації ресторанного бізнесу, прояву творчої ініціативи у ресторанному бізнесі, підвищення свого професійного рівня освітою тощо.
Академічна спільнота, щиро вдячна директорці ресторації шляхетної кухні Fellner & Helmer Інні Яцейко за організацію цікавого та змістовного навчального кейсу для формування професійного досвіду здобувачів освіти.