Професор кафедри педагогіки та психології Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберського Світлана Криштанович пройшла тижневе стажування в Академії прикладних наук імені Стефана Баторія (м. Скерневіце, Польща) та обговорила умови про подальшу співпрацю щодо мобільності науково-педагогічних працівників і здобувачів освіти між нашими вишами.
Академія прикладних наук імені Стефана Баторія – державний професійний університет, створений у Скерневіце 27-го вересня 2005 року як Державна вища професійна школа в Скерневіце. З 1-го жовтня 2022 року університет діє як Академія прикладних наук імені Стефана Баторія.
Основні освітні напрямки Академії прикладних наук імені Стефана Баторія – це економічні та управлінські науки, інформаційні та технологічні науки, правові та безпекові науки, природничі науки, суспільні науки, науки про здоров’я.
Метою стажування Світлани Криштанович було налагодження наукової співпраці; ознайомлення з організаційною структурою Академії прикладних наук імені Стефана Баторія, з освітніми програмами та сучасними методиками навчання.
Під час візиту до Скерневіце відбулися зустрічі Світлани Криштанович з із проректором Академії – професоркою ANSB, докторкою Барбарою Дембовською, на якій було обговорено умови співпраці між нашими закладами освіти; деканом коледжу медицини, природничих наук і технологій – докторкою, професоркою ANSB Джоанною Соін, на якій поділилися досвідом впровадження та використання сучасних технологій навчання в Академії.
Також відбулася зустріч з координатором Міжнародного проєкту Еразмус+ Анетою Яблонською стосовно налагодження плідної співпраці щодо реалізації програм академічної мобільності як для викладачів, так і наших студентів. Світлана Криштанович розповіла про впроваджений проєкт Абілітаційних ХАБ «ProЖиттЯ» в нашому Університеті, що викликало зацікавлення колег Академії.
Отриманий досвід щодо освітньої та наукової діяльності Академії прикладних наук імені Стефана Баторія стане основою для запровадження успішної діяльності в умовах сьогодення ринку надання освітніх послуг здобувачам освіти; сприятиме кращому розумінню якості навчання та викладання у країнах Європейського Союзу; інституційних систем забезпечення якості у Європейському просторі вищої освіти, а також особливості академічної мобільності учасників освітнього процесу.