Львівський державний університет фізичної культури імені Івана Боберського

ldufk_new_logo
Львівський державний
університет
фізичної культури
імені Івана Боберського

Всеукраїнський грант для студентів «Діджиталізація Навчання: Шлях до Цифрової Грамотності»

Студентів Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберського запрошують взяти участь у Всеукраїнському грантовому конкурсі для студентів та учнів «Діджиталізація Навчання: Шлях до Цифрової Грамотності», де є можливість отримати стипендію у розмірі 20 000 гривень!

МЕТА ГРАНТУ
сприяти цифровізації освіти в Україні шляхом залучення студентів та учнів/
до розробки та впровадження інноваційних проєктів.

У конкурсі можуть брати участь студенти та учні українських навчальних закладів на момент подачі заявки), здобувачі освіти будь-яких форм навчання, які є громадянами України.

 

ТЕРМІНИ ТА ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ГРАНТУ:

початок – 05.05.2024

кінцевий термін подачі робіт – 30.09.2024

оголошення переможця – 28.10.2024

нагородження переможця – 28.10.2024 – 04.11.2024

▶ переможець отримає стипендію у розмірі 20 тисяч гривень

 

ТЕМИ ДЛЯ СТАТТЕЙ НА ВИБІР:

• Переваги, недоліки та порівняння навчання у форматах: онлайн, офлайн та змішаний

• Досвід західних країн у цифровізації освітнього процесу

• Мінуси та плюси цифрової освіти, система заохочення до освітнього процесу

• Ризики у впровадженні онлайн навчання

• Роль штучного інтелекту в удосконаленні навчального процесу

• Використання віртуальної реальності для збагачення навчального досвіду

• Чи може штучний інтелект замінити вчителя та чи немає загрози для учнів

• Інноваційні підходи до онлайн-навчання: відмінності та переваги

• Інтеграція інтерактивних технологій у класну кімнату

• Розвиток комп’ютерної грамотності серед учнів та студентів

• Мобільні додатки як інструменти для самостійного навчання

• Кібербезпека в контексті цифровізації освіти: загрози та заходи захисту

• Цифрові інструменти для розвитку творчості та креативності учнів

• Використання ігор у навчальному процесі: переваги та ризики

• Потенціал інтернету у забезпеченні доступної освіти для усіх категорій населення

• Вплив цифрової трансформації на педагогічні методи та стратегії

• Застосування онлайн-платформ для моніторингу та оцінки навчального прогресу учнів

• Роль відеоуроків у підвищенні ефективності навчання

• Інтерактивність у віддаленому навчанні: виклики та можливості

• Забезпечення доступності та інклюзії в цифровій освіті

• Цифрові інструменти для індивідуалізованого навчання дітей з особливими освітніми потребами

• Вплив інтернет-технологій на модернізацію навчального середовища

• Експерименти зі змішаним навчанням: комбінування онлайн та офлайн-методів

• Створення цифрових навчальних платформ для віддаленого навчання в умовах кризи

• Мультимедійність як засіб залучення уваги учнів у процесі навчання

• Цифрові інструменти для підвищення доступності навчання дітей з обмеженими можливостями

• Соціальні мережі у вихованні цифрової грамотності та культури

 

Додамо, що більше інформації щодо участі в конкурсі можна дізнатися
ЗА ПОСИЛАННЯМ

Прокрутка до верху